Збогом чекању у редовима, гужвама на шалтерима или погрешним бројевима телефона. Електронска управа вам омогућује да велики број административних послова завршите далеко комфорније из свог дома, канцеларије, или чак у покрету, путем мобилних уређаја, тако да вам остаје више времена за ствари које су заиста битне.
Информациони систем еУпис, који је Канцеларије за ИТ и еУправу реализовала у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја, Министарством државне управе и локалне самоуправе и Министарством унутрашњих послова, ове године је први пут имплементиран у систем просвете.
Увођење овог система ослобађа родитеље, ђаке и студенте да приликом уписа прилажу документа којима сада запослени у образовним институцијама приступају по службеној дужности и прибављају те податке из евиденција, а све у циљу поједностављења бирократских процедура за грађане.
Канцеларија за ИТ и еУправу је за запослене у свим основним и средњим школама, као и факултетима Универзитета у Београду, обезбедила квалификоване електронске сертификате за приступ информационом систему еУпис, одговарајуће обуке и упутства, као и подршку у коришћењу система коју пружа Контакт центар за подршку рада јавној управи.
Захваљујући информационом систему еУпис ове године је електронски уписано 65.541 ђака у први разред основне школе, 51.571 ученик у средњу школу и преко 3600 студената на факултете Универзитета у Београду чиме је грађанима уштеђено скоро 200.000 сати. Такође, еУпис омогућава и електронско формирање одељења – формирано је 247 одељења у средњим школама и 1.614 одељења у првим разредима основних школа у Србији. Имплементација еУписа омогућава је потпуно информатичко праћење поступка уписа од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја и представља почетак имплементације новог и свеобухватног јединственог система просвете (ЈИСП).