Канцеларија за ИТ и еУправу постала је прва институција која je уписана у Регистар пружалаца услуга електронске идентификације и шема електронске идентификације у Републици Србији, у складу са Законом о електронском документу, електронском потпису и услугама од поверења у електронском пословању. Овим чином Канцеларија је постала једина институција која гарантује поузданост електронских идентитета грађана, као и безбедно коришћење услуга електронске управе.
Различите шеме електронске идентификације eid.gov.rs доступне су корисницима Портала еУправа али и свим другим државним порталима који изврше интеграцију са системом електронске идентификације Канцеларије за ИТ и еУправу. До сада је то урадило Министарство здравља са својим Порталом еЗдравља.
То значи да грађани Републике Србије и страни држављани којима је одобрен стални боравак у Републици Србији ускоро неће морати да памте бројне лозинке за коришћење услуга електронске управе на различитим државним порталима (ЦРОСО, еПорези, АПР, ЛПА и др.), нити ће морати засебно да се пријављују и региструју за сваки од појединачних портала и веб презентација. Довољно је да се електронски идентификују на Порталу еУправа.
Електронска идентификација на Порталу еУправа је могућа са различитим нивоима поузданости: основним нивоом поузданости коришћењем корисничког налога и шифре, средњим нивоом поузданости помоћу двофакторске аутентикације коришћењем апликације на мобилном телефону или таблету, или високим нивоом поузданости коришћењем квалификованог електронског сертификата.
Регистар пружалаца услуга електронске идентификације и шема електронске идентификације